čtvrtek 3. ledna 2013

Noclehárna u Isch

Po dlouhých úvahách tu mám pro Vás, přátelé, projekt a nabídku.



Jak někteří z Vás vědí, bydlím v bytečku o rozměrech skoro fotbalového hřiště.

A včera jsem se přestěhovala z pokojíku mnou soukromě přejmenovaném na ledničku (protože je v něm prostě chladno) do největšího pokoje s krbovými kamny. Z toho důvodu, že se celý ten náš aparát přepsal na mě. A přiznávám, že to ve mně provedlo změnu - mám nějak touhu se o něj víc začít starat (nebo ne touhu, ale cítím nějakou povinnost, což mi připomíná, že po cestě domů musím někde koupit pytle na odpadky, povedlo se nám přes Silvestr vyprodukovat neuvěřitelné množství bordelu a já zdatně produkuji dále, neb stěhování pro mě je docela dobrá záminka k tomu si trochu uspořádat ten můj chaos a vyházet, co nepotřebuju a potřebovat nebudu (ano, čekám, že to bude ještě jeden pytel s kosmetikou)).

Nicméně, přátelé...

Jelikož mám na bytě dosti prostoru - nabízím nocleh až pro tři osoby. A to v podstatě kdykoliv. Ne tedy pro kohokoliv, ale pro známé z výstav (stačí, že jste se mnou prohodili pár slov), přátele ze západu a vůbec všechny možné mé potutelné a pokoutné známé. A co je v "ceně"? Postel nebo rozkládací gauč (spala jsem na něm dva roky a jde to), deka, polštář, veselý (trochu otravný) pes, ručník a plánek bytu s vyznačenou sprchou nebo koupelnou. A co za to od Vás? Třeba suroviny na večeři a snídani (pokud chcete večeřet a snídat a já mám před vejplatou :) ), láhev vína, nějakou blbůstku (pro pány či slečny výrobce čehokoliv třeba šperk z odřezků) či dřevo na zátop. A vlídné slovo :)

Kontakty na mě většinou máte ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat