čtvrtek 31. prosince 2015

Jak mi to teda letos šlo?

Inu, přátelé, kadence mých článků je na úrovni, kterou bych neudolala ani polomrtvou veverku, Jenže letošní rok je (ano, zatím stále je) jedním z těch náročnějších.
A já jsem Útočišti slibovala, že o něm nebudu moc psát, takže témat, které by mě oslovovala, dalo se o nich psát a dovedla jsem to alespoň v přijatelně čtivé formě prostě moc nebylo.
Nicméně čím víc nad tím přemýšlím: moje články jsou v rámci možností anonymizovány a vlastně to nebude tolik o něm, jako o mně. O tom, co se ve mně dělo, co mi ten který vztah/muž přinesl. A budu se z toho stejně potřebovat vypsat. Takže příští rok (ano, naštěstí je to dost dlouhý časový úsek) se asi pár řádek o něm a o tom, co se dělo, objeví.

A co zbytek roku? Co ten můj "to do" list, který jsem sem dávala na začátku roku?
1) Výstavna nožů
No jo, pár jich bylo. Postupem času jsem se naštvávala víc a víc - protože jsem tam potkávala chlapy, co mi něco naslibovali a nesplnili to. A na to já jsem tak nějak čím dál tím víc alergická.
Jeden z nich mi dokázal dokonce poslat tak asi odhadem padesát nasratých vzkazů, jak jsem se jenom mohla opovážit se o něm zmínit v souvislosti s tím, že nedodal, co mi už x let sliboval.
Nějak mi to trochu vzalo iuze o té naší komunitě.
Nicméně ta není složena jenom ze slibotechen a blbečků, takže když jsem s Útočištěm byla podívat na té zimní - došlo mi, že Ti, co mi nekecali, mi vlastně strašně chybí (a Slibotechna 01 mě - asi na truc - ani nepozdravil). Takže ať už je duben a máme další Prahu.

2) Nechat si narůst vršek vlasů 
Mno, tak nějak jako jo, něco tam narostlo, ale já jsem pravidelně chodila ke kadeřnm, takže toho nebylo tolik. Nicméně pokračujeme, aktuálně v ryšavém odstínu.

3) Bodymody
Popojela jsem s hrudníkem, začla jedno stehno, nechala si probodnout víc rypáček. Splněno, ale nezastavujeme, příští rok budeme zase pokračovat.

4) Zamilovat se
No, jo, to se mi jako povedlo. A tak, že hodně. jako obvykle to bylo založený hlavně na sexu, tkerej byl prostě dokonalej. A taky na tom, že se ke mně choval jako k princezně. Problém byl, že ta absolutní upřímnost nebyla oboustranná. Tudíž tak nějak na houbeles

5) Něco nafotit
Učebnice se taky počítají? A "produktové fotografie"? Takže pak jo.

6) Jít si zaplavat někam na Evu 
a
7) Zmoknout
Hmm, tak to se nepovedlo. A mrzí mě to. Ale příští rok si to prostě vynahradím. To zmoknutí naštěstí můžu tak nějak napůl hodit na to, že v létě bylo katastrofální sucho.

8) Koupit si šaty
Letos jsem si pořídila tak patery. Jsem do šatů zamilovaná. A těším se, že jich budu mít časem ve svém šatníku víc a víc, protože ženským prostě sluší,¨

9) Zdokonalit se v shibari
Nebylo na kom! Pokud mám v Praze nějakou modelku, která by do toho šla a dokonce byla ochotná i vystupouvat, prosím, ozvěte se mi na mail nebo do komentářů. Mohla by z toho být fajn brigáda.

10) Udělat si dovolenou
Období bez práce se tak počítat prostě nedá. Takže letos se to zase nepovedlo. Snad příští rok. Doufám.

Tudíž -. 6/10. To není tak špatné skóre. Na přští rok to v podstatě zůstává stejné. A jedno malé předsevzetí - dva články do měsíce. Drže mi palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat