pondělí 11. února 2019

Žiju

Kupodivu.

Nepsala jsem sem několik let a nejsem si jistá, jestli v tom budu v dohledné době pokračovat.
Protože jsem tenhle blog začala používat jako takovou svou terapeutickou dílničku.

Ano, jistě, velkou část mých čtenářů to zajímalo asi z těch důvodů, jako koukání na Výměnu manželek. Zvědavost, pocit, že "já na tom nejsem ještě tak špatně", možná něco dalšího.

Nicméně můj život si dal několik veletočů, které jsou i pro mě příliš intimní na to, abych se tu o ně dělila.
A v prosinci něco, co by se dalo označit za dost solidní jízdu na tripu.
Ono se to časem uklidní. Věřím tomu. Jinak bych se asi zkusila utopit ve vaně.

Nicméně, přátelé, žiju.

Ale, pokud k tomu seberu dost odvahy a energie, co byste řekli dalšímu "seznamkovému" seriálu?

2 komentáře:

  1. Něco jako Tři mušketýři po xx letech? Koho to bude zajímat?

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně se o Tobě také člověk něco dozví:-). Žije. Není nutné obracet se pouze na mýty a legendy nebo pátrat v antikvariátech po dobovém tisku:-).
    Je to takové celé zvláštní, ale asi Tě samozřejmě jen tak nepřinutíme - nepřinutím ke komunikaci. V každém případě, pokud bys měla potřebu čehokoliv, jsem jedno ucho, okno pro komentáře a zvědavost sama.
    Průzkumník

    OdpovědětVymazat