pátek 2. ledna 2015

Tramtadadá, je tu další rok...

... a já si jako obvykle nebudu dávat žádná předsevzetí. Protože jediné, co to má za výsledek je, že je člověk pak decentně zdeptán tím, že nic nezvládl. Což mě ale přivádí na myšlenku si sepsat seznam toho, co bych chtěla stihnout (a co vlastně vím, že stihnu, takže takové "co mě čeká a nemine").

1) Výstava nožů (ehm, měl by tu být dodatek x4, protože v dubnu je Praha, v květnu by snad měla být v Brně, pak Příbram a zase Praha.)
Protože mě to prostě baví - potkávám tam lidi, se kterými se jinak nemám moc šancí vidět. Třeba i s těmi, kterým jsem slíbila, že se zastavím a pak to nějak... Jako nevyšlo. A dostávám tak krásné dárky (třeba letos na pražské břitvu. Holit se s tím dá! Ale dozadu na hlavu si nevidím a dost mě zaráží, že fakt ve svém okolí nemám šílence, který by mi to břitvou sjel.).
Tenhle bod by se dal přejmenovat vlastně i na "akce kolem nožů" - protože k tomu bude Lipová, na kterou se osobně strašně těším, ačkoliv doufám, že to letos bude bez kousance. A mohl by být i Knifest v Masečíně, jestli teda kluky od pořádání neodradila ta loňská návštěvnost).

2) Nechat si narůst vršek vlasů. Protože nemám na výběr. Vsadily jsme se s Ptáčetem a já nemám aktuálně fond na to, abych mohla prohrát. Tudíž prostě na konci roku očekávejte (konečně) fotku s culíčkem. A k tomu to vypadá, že bude v krásném ryšavém odstínu, protože i teď tohle píšu s hennou  naplácanou na vlasech.

3) Kérky, píchance, jizvy.
Ne ne, vůbec nemám teď v lednu termín. A ne, rozhodně jsme se nedomlouvali na nějaké tattoo convention. A chraň mě ruka Páně, abych zrovna sháněla jednu fotku, ke které se prostě nedostanu jinak, než přes fotografa, který ji dělal, abych si podle toho mohla nechat počmárat nejspíš stehno.
A taky jsem po půlnoci nežhavila plynovej hořák, kdepak.

4) Zamilovat se.
Jak vím, že to mě to nemine?
Přátelé, co si budeme nalhávat, znám se pár let. A žiju se sebou. Takže vím, že se v mém okolí objeví chlap, se kterým si řeknu "to je on" a nebo si taky neřeknu nic a jako obvykle mi migne, vypnu všechna výstražná zařízení ve své hlavě a pustím se do toho naplno. Stává se to alespoň jednou za rok a naposledy to tady bylo s Rogrerem, takže je vlatsně načase. To, že mi občas vzplanou city k někomu, s kým se intimně vídám, jsem si v podstatě zvykla, někdy tím svá "harašítka" trochu potrápím, protože to buď řeknu, dám najevo, nebo se naseru, že oni to tak necítí. Většinou mě to přejde tak do týdne.

5) Něco nafotit. Ráda bych fotky na sněhu. Ale jelikož sníh zatím nepřišel s žádnou objednávkou (nicméně vzhledem k tomu, že mě zase bolí hlava, tak by se to mohlo překotně změnit), tak se prostěš čeká. Nicméně buď jak buď, určitě pojedu za jedním skvlěým fotografem, kterého jsem poznala. Výsledkem kupodivu nebývá několik set fotek, ale i jedna nebo dvě. Je to obvykle akce na celý den a já se vrátím unavená, ale na druhou stranu perfektně odpočatá.

6) Jít si zaplavat někam na Evu.
Tady je to sakra jednoduchý. Nemám plavky, mám alergii na chlor, takže zase zneužiju nějakého motorizovaného přítele a prostě se v létě vyrazí.

7) Zmoknout. 
Nevím, jestli jsem Vám to už říkala, nebo ne, ale miluju, když je léto a začne takovej ten brutální slejvák, kdy jste během pár sekund mokří až na kost. Když u sebe mám věci typu mobil, tak je prostě schovám do igelitu, hodím do tašky, zuju boty a procházím se.
Občas mívám takovou lehce debilní představu, že mě ten déšť očišťuje.A skoro vždycky si vzpomenu na jeden zážitek s Ním. Na který se máloco dotahuje.

8) Koupit si šaty. Ti z Vás, co mě znají pár let, tuší, že svou náklonost k tomuto typu oblečení jsem získala až v posledních cca dvou letech. Do té doby jsem nesnášela sukně, šaty... A v podstatě jsem ani žádné nevlastnila.
Jednak jsem si myslela, že na to nemám nohy (pfff) a druhak jsem si v tom většinou sedřela kejtičky o sebe.
Jenže pak jsem objevila tipy a triky, jak tomu zamezit a zjistila, že moje nožky jsou vlastně krásné.
A ehm, ne, nemám jedny zamluvené.

9) Zdokonalit se v shibari.
Bod vlastně velmi jednoduchý. Když je Vaše dovednost v podstatě na nule, tak se "někam posunout" není otázkou denního drilu. Spíš tak dvou tří workshopů.... Ale jednak si budu muset najít nějakou stálou modelku. Na jednu nebo dvě typ mám, takže uvidíme, co z toho vyleze.

10) Udělat si dovolenou.
V tomhle jediném bodě nevím, jak budu úspěšná. Protože pokus 2012 byl s vloupačkou, v roce 2013 se pokus díky některým zážitkům a decentnímu náběhu na alkoholismus nekonal, 2014 to bylo se zánětem žaludku/žlučníkovým záchvatem.
Takže nevím.
Cíl je jasný.
Chata sama / se psem / s někým z bodu 4.
Pokud máte někdo chatu někde stranou od lidí, ideálně bez elektriky, alespoň s pumpou na vodu a krbem, dejte mi vědět. Nějak se domluvíme.


A teď se, přátele, omlouvám, ale jdu dokoukat Samotáře a pak vytuhnout.
Idea "napsat ještě něco do foroty a naplánovat tomu zveřejnění tak za týden" byl právě označen za výplod přepracovaného mozku.

2 komentáře:

  1. Ahoj, jsem sice z Brna a do Prahy bych musela dojíždět, ale modelku na shibari jsem kdysi dělávala, jsem trpělivá a nevadí mi, že mě něco bolí. Snoubenec z toho ale není dvakrát odvařený, ale kdyby mě vázala holka, nevadilo by mu to (naivně věří, že s holkou bych mu nezahnula).

    No, ten text dvakrát vtipný není, ale zase to není seznamovací inzerát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož mi to tu nenechala žádný mail - poprosím autorku tohto příspěvku, aby se mi ozvala. Buď přes Ask, nebo na mail...

      Vymazat