pátek 12. prosince 2014

Amatéři VII

To jsem tak na výstavě dostala vynadáno, že nepíšu (a to je přitom pomluva, já pořád něco píšu, jen se to prostě občas nedá publikovat).

No a bylo poručeno, že by to chtělo zase něco o Amatérech.
Inu, proč ne - tohle téma tu dlouho nebylo a navíc - já zrovna mám jeden aktivní inzerát.
A jelikož je to tentokrát takovej trochu popisnější, tak jsem ho tam neflákla pod obvyklou přezdívkou, ale pod rezervní, kterou jsem tam před časem vytvořila. Kdyby náhodou cokoliv.

Aktuálně to tam vypadá tak nějak takhle:










Takže tak nějak. Prostě toho přišlo opravdu hodně.

A ze mě se stala vybíravá mrcha a jelikož mám v inzerátu jasně napsáno, že chci civilní fotku, tak těm, co mi jí nepošlou, prostě neodpovídám...

Nejlepší z těch, co mi napsali, byl jeden, s krásným popisem o tom, že by si to představoval trochu jinak.
A tu civilní fotku tam měl. Stáhla jsem, otevřela jsem.... A pak to vypadalo takhle.

Já: Hmm, ale my už jsme se viděli.
On: Ale, kde, kdy?
Já: No, když jsi mě posledně nechal zaplatit ten hodinový hotel.

Nutno podotknout, že dotyčný to vzal s humorem a kupodivu hned věděl, s kým si to píše, takže tak nějak komunikujeme a až mě přejde to, že se mi nejspíš povedlo si uhnat nějaké lehké zanícení ledvin spolu s angínou (tuze praktické takhle před svátky, když je v práci nával), ráda s ním někam zajdu. Zvláště proto, že tentokrát slíbil, že ten hotel zaplatí.

A co ten zbytek?

Ahoj.
Ne, to není klasika, která nezklame. To je prostě na hovno.


Ahoj, má smysl psát o něco za něco teď? P5 nebo P13, nejsem ošklivý ani lakomý, pokud jde o omyl, tak pěkný večer 
Aneb vyfiltrovat si ženy z Prahy přijatelného věku a poslat všem? Někdy mám dojem, že Ama snad tuhle možnost nabízejí - protože ten, co četl můj profil, by tohle nenapsal.

ahoj sex?štědře se odměním
Esence zoufalství po druhé.

ide o sex ne o piesanie
Otázka? Konstatování?

Ahoj.Vyčůráš se mi do pusy?..Poslušně všechno vypiju.Nabízím odměnu.Jsem sympaťák...I pravidelně..hm?
Já mám problém. Neumím souvětí. Obsah mě nazaráží. Potkala jsem ho x krát. A sympaťák? Bez fotky. Hm?

Ahoj, kde máš svoje fotky?
Třeba na občance. Posílám po zralé úvaze (zde je na místě podotknout, jestli si někdo myslí, že si fotky schovávám a pak jsem případně s to podle nich někoho identifikovat na ulici.. Tak ne. Moje paměť je v tomhle ohledu hodně slabá. Divný ale je, že ve složce, kam se mi stahujou amafotky (ano, taková trochu ornitologická galerie) se mi postupně schází víc kopíí jedné fotky. Koho překvapuje, že chodí se stejnými texty? ).

Krásnej inezrát hnedka bych tě obstaral. 
Ech.

Ahoj, nesplňuju sice tvoje podmínky...
Jediný, co odpovídá požadavkům je, že je to chlap. Jenže já hledám někoho konkrétního s určitou... Dispozicí. A kdyby mi to bylo jedno, tak to do toho inzerátu nepíšu.

Hezký den, co zde hledáš?
Uvažuju, co by se stalo, kdybych do textu inzerátu dala jenom tečky. Nic víc. Prošlo by mi to schválením? Prootže chlapům je očividině jedno, co napíšu.

ahoj, co se sejít? 
Začali jsme klasikou, tak s ní taky skončíme. Protože tohle mi přišlo odhadem tak desetkrát.

Díky Vám a tomu, že jsem chtěla nadatlit tenhle článek, jsem se probrala první stranou vzkazů. Na víc takhle k večeru, navíc s podlomeným zdravím, prostě nemám morál, omlouvám se.

Uvažuju, že bych šťouchla do jednoho pána, co mi píše docela pravidelně a sklouzne u druhého vzkazu k záplavě urážek. Ale docela bojuji s tím,ž e já sama jsem sice sprostá jako dlaždič, ale tohle bych musela zcenzurovat. A to by byla buď spousta teček, nebo jedno velké černé okénko...

1 komentář:

  1. Hihi, tak to tě ubezpečuju, že takhle to je na všech seznamkách. Kdysi jsem (ne)úspěšně lovila na jedné a jelikož mám taky docela vyhraněné požadavky (např. pravopis, specifický smysl pro humor, vzhled a věk - jsem náročná já vím), tak jsem je tam všechny pěkně napsala, ať oddělím zrno od plev. No co myslíš, napsaly mi samé plevy. Některé vzkazky byly vcelku normální (něco jako - no, ty seš náročná, já to sice nesplňuju, ale co takhle se sejít - klasika), ale některé byly vyloženě vtipné - nabídky k sexu, na milenku (podnikatel z Prahy - magické sousloví). Taky takový copy paste univerzální odpovědi bez návaznosti na můj příspěvek, ale běda když jsem jim neodpověděla. Tak to začalo bombardování. Takže ty mi neodpovíš? Četla jsi moji odpověď? (Ano, proto neodpovídám). Ty budeš asi dost namyšlená. S takovou nikoho nenajdeš. To si asi děláš srandu, ne? Atd atd atd.
    Na seznamkách už nelovím, zůstal mi z toho jen jeden bývalej (debil) a jeden kamarád - takový moje mužský dvojče - což ovšem zcela vylučuje jakýkoliv vztah.

    OdpovědětVymazat