středa 3. prosince 2014

Zanedbávání blogu...

.. letos asi dosáhlo svého maxima.

Nedostala jsem se ani jeden článek týdně, což mi přijde dost ostudné. Proč?


Nejdřív byla deprese na začátku roku. Z toho, že se mi povedlo si odpravit kotník a nebo z toho, že přicházím o kamarádku (nebo jste si nevšimli, že se o Lišce poslední dobou nějak nepsalo?).

Pak Roger, který se vlastně ukázal obrovským omylem - ačkoliv to byl "Pan Vysněný" (a o tom se nedá nijak diskutovat). Teď jsem v podstatě ve fázi, kdy na něj nemyslím každý den, občas s ním komunikuji... A pokud bych si měla v souvislosti s ním vybrat nějakou emoci, tak je to lítost.
Z toho, jak jsem byla blbá.
A taky nad tím, že by to byl vlastně moc fajn chlap, kdyby tolik nelhal. Do teď nevím, jestli to bylo ze strachu, že bych si o něm pak nemyslela, že je tolik chlap, nebo za tím bylo ještě cosi jiného, neidentifikovaného.

A pak přišel šrumec s odchodem z Áček - ta jsou definitivně za mnou. Stýská se mi po nich? Po managerovi managera rozhodně ne. Po mém šěfovi? Ano. Docela ráda bych pro sebe pro život jednou našla někoho, kdo by uměl fungovat stejně prakticky. Ale teda nemusel by být natolik... Nemonogamní :)

A teď? LUSH, kterej mě strašně baví, ale díky tomu, že nejsem v práci od pondělí do pátku, tak se mi do života strašně špatně vnáší nějaká (jakákoliv pravidelnost). Takže i donutit se (což nejde, protože na to musí bejt prostě nálada, jako dneska, kdy momentálně mydlím druhej článek, kterýmu odložím publikování a možná nebude poslední) ke psaní se nedaří ani zdaleka tak "pravidelně", jako se dařilo.

No a pak tu byla poslední komplikace - nějak mi moc na netbooku nefungovala klávesnice, takže napsaní příspěvku nebyla akce na čtvrt hodiny, ale troj až pětinásobku a lahve vína (až dvojnásobku). Slibovat, že budu publikovat pravidelně vůbec nemá smysl. Protože mně se to stejně nepodaří.

Žádné komentáře:

Okomentovat