čtvrtek 5. února 2015

Jak mi jdou ta předsevzetí?

Využívám toho, že mám chuť psát - takže rovnou vychrlím i maličko hodnotící článek, ve kterém navážu na letošní první příspěvek.
1.Výstava nožů 
Jo, už se nám to blíží, jsou termíny jak na Prahu (12.4., kdybyste si to někdo chtěl poznamenat do diáře), Lipovou (poslední víkend v květnu), zatím čekám na Brno a Příbram, ale to se taky brzo ukáže.
Ačkoliv se flákám na neschopence, uvažuju, že bych šéfové poslala tyhle termíny, abych na ně měla zajištěné volno.
Hloupé je, že na tu Pražskou docela navazuje koncert Jethro Tull (14.4.) na který bych docela taky chtěla jít. Ale lístky jsou (jako obvykle) neskřesťansky (můžu tenhle termín jako ateistka vůbec používat?) drahé. Takže se ještě uvidí.

2. Nechat si narůst vršek vlasů 
No, zatím tam je. Zatím. V rámci sázky jsem si mohla nechat trochu upravit tvar a uvažuju, že bych se nechala zarůst celá. A nebo změnila tvar podholu. Jenže to zase nebude vidět ten můj obrázek na lebce...

3. Kérky, píchance atd.
Jo, už mám počmáranej i krk.

4. Zamilovat se
Hmm.
To je dost složitý. Protože svým způsobem zamilvaná jsem. Je kolem mě teď i nějaký ten nový adept, ale zatím převažuje "citový mrzák" ve mně.

5. Něco nafotit
Jsem marod! Ačkoliv byla aukce kolodiových fotografií Petra Jedináka (kde byla i jedna moje, kterou nikdo nevydražil!), tak focení se zatím nekonalo. Ano, má to jistou a ne malou souvislost s tím, že jsem od začátku roku v podstatě v kuse chabrus.
Ale až se trochu zlepším, tak se snad povede nafotit/zase šití mojí tlamičky (konečně bude chvíli ticho).

6. Jít si zaplavat někam na Evu
a
7. Zmoknout 
Odmítám! Chabrus! Zima!

8. Koupit si šaty
Splněno. Jsem tuze spokojená, šaty jsou nádherné (trochu fest před prsa, takže se mi přes ně rozevírají, ale to zase tolik nevadí, alespoň ne mně). Dosti uvažuju, že je vyvětrám na výstavu (a prvně v životě budu mít zcela jasno už dva měsíce předem, což je trochu šílený i na mě). Budete chtít fotku?

9. Zdokonalit se v shibari
Před týdnem a něco se u nás konala akce Rope Spirit, kterou páchala Edna ve spolupráci s Hellem, pokud se nemýlím. Byla tam tři vystoupení různých riggerů. Všechna byla super, ale u toho posledního jsem sotva popadala dech.
Muž, který vázal - Nicolas Yoroi mi šíleně připomenul Jeho. Vzhledem, pohyby, chodidly, výrazem. To byla první věc na posrání. A druhá - vůbec se s tím nemazal. Pro modelku to bylo zrovna pohodové a nenáročné, ale já jsem tiše zírala.
Kdyby ho někdo z Vás toužil vidět, tak ani nemusíte do Francie - bude tu na konci února, včetně workshopu. Ano, kdybych se teď dva měsíce s tím vázáním neflákala, tak bych na ten WS i docela šla, ale takhle bych tam byla jen jako zírající degen. Zírající a slintající, abych byla přesná. A to není ta vizitka, po které bych toužila.

10. Udělat si dovolenou
Jako jo, mám tam naplánovaný týden v únoru.
Otázkou je, jestli ho dostanu, když si teď užívám "relaxu" doma. A to je ono - ráda bych nebyla doma a využila nějakou z nabídek na výlet. A nebo na to focení, sakra!
Takže poznáme, jak milosrdné Ptáče bude.

Inu, přátelé, takhle si po měsíci stojím. Jeden bod se mi povedlo splnit zcela, další v podstatě taky. Ačkoliv - uvažuju nad přidáním ještě jednoho - zbavit se blech. Teda ne sebe konkrétně, ale to, že se mi z kočky stala krmná stanice těhle sviní. Aktuálně to vypadá, že vyhrávám, ale nechci se nechat uchlácholit, jasno bude v létě.

Žádné komentáře:

Okomentovat