čtvrtek 30. ledna 2014

Amatéři VI

Drazí moji přátelé, dala jsem si další inzerát na Ama. Chvilku jsem se bála, že se neobjeví nic pořádného, o čem by se dalo psát. Ale jenom chvilku.

Abych byla spravedlivá, zde máte text, který jsem vyplodila já:

"Jen tak cvičně to zase prubnu, jestli se tu náhodou nevyskytl nějaký jedinec, který by byl použitelný. Nehledám sex na jednu noc (to stačí zajít do prvního baru a člověk alespoň hned vidí, co loví). Spíš nějakou inteligentní konverzaci (a ta většinou nezačíná větou "Ahoj, jak se vede?"), pak třeba kafe a kdo ví, kam se to posune. A stručný dodatek: Nechci jako první obdržet fotku penisu. Pokud máte problémy v manželství, řešte to s manželkou. Pokud chcete děti, doporučuji navštívit jinou chovnou stanici. Já jsem bacule, počmáraná, propíchaná a jinak upravená, mám krátký vlasy, kočku, psa a tvrdohlavou náladovou povahu. Nic z toho se nezmění. Tak to, prosím, berte v potaz."

A předem avizuji: rozhodně se nechci pánů, co mi odepisovali, nějak dotknout, nemyslím to vůči nim zle, ale ve chvíli, kdy mi přijde pár desítek (OK, už bych to možná mohla počítat i na stovky) reakcí, tak nemám čas se tím probírat v tom smyslu, že bych každému odepsala a jala se zjišťovat, jestli opravdu jen byl nervozní a špatně formuloval první zprávu, nebo je prostě poněkud jinde.

Strávila bych tím více času, než chci. A jo, jsem si vědoma, že mi tak může uniknout i nějaká perla, ale: co nadělám?

No a jdeme na Váš (alespoň dle reakcí) oblíbený komentovaný výběr:

Ahoj jsem na tom stejně jako ty. Já bych to posunul, zě ti pošlu svoji fotku ty pak svoji a jestli se budem líbit tak si vymenime čísla a posuneme to na nějakou dobrou večeři kde se poznáme a uvidí se jakým směrem to posunune ok?
- Já posunuju, Ty posunuješ, my posunujeme.. Akorát posunovači se někdy někam posunuli čárky. Teda spíš odsunuly. A nikdy se nevrátily.

Dobrý den, zaujal mne Vás inzerát. Jsem platický chirurg který hledá pouze stálou společnici a milenku kterou by každý měsíc finančně rozmazloval částkou 52,000Kč vše peníze dobředu. Prosím jen vážně a požaduji diskrétnost, můžete mi prosím rovnou odepsat na mobil na netu již bohužel nebudu mé číslo xxx xxx xxx, budu očekávat od vás odpověd na mobilu děkuji.MUDr.Neumímčesky
- Tak jednou dá malý v, jednou velký, česky neumí a přitom to na cizince nevypadá (ano, to příjmení jsem změnila, kdyby se náhodou chtěl někdo ptát). Takže jestli operuje tak, jak píše.. Fakt uvažuju, co je v tom za podraz a jsem někdy v pokušení panu MUDrovi napsat. Protože on sice nebude na netu, ale tohle mi přišlo už počtvrté.

Ahoj jak se vede.
- Chápu, má to bejt vtip, ale bez dodatku "...Ne, dělám si srandu, chápu, že na tohle se nedá nějak rozumně odpovědět." To opravdu nemá lesk.

Ahoj, jak se vede?:) Pokecáme?:)
- No, tenhle to moc nevylepšil.

Ahoj jak se máš měla bys zájem se seznámit
- Díky absenci interpunkce nějak nevím, jestli je to otázka, nebo konstatování, že chci, i když nechci. A ne, jinou formulací to nezachránil.

mas velke kozy
- Tady nevím. Viděli jsme se? Odhaduje? Ptá se? Konstatuje?

Ahoj docela me zaujal tvuj inezrat..Simpatanda uz ted...podle fizickeho vzhledu z popisu jsi muj 2 sen,ktery bych chtel rozmazlovat a uspokojovat. :) fotky ta mam buzel jen cele postavy ale jen nahe..sex je mou uchylkou zaliubou,KONICKEK,HOOBY,RELAXem,ODPOCInkem,uzit si jak si druhys uziva diky tomu ze vas mazli hicka a venuje se vam miuju spokojenost druhe osoby,hravost,uprimnost,zdravy..diky za odpoved..Vasek
- Až do chvíle, než jsem se dostala k podpisu, jsem si říkala "Hmm, cizinec, tak mu to nebudu mít za zlý... Pánové, to je takovej problém si do toho prohlížeče naistalovat kontrolu pravopisu? A nebo si to po sobě přečíst? Nemůže udělat víc, než první dojem.

ahoj mam velken  zajem te poznat zatim pa:-)
- Super, tak až s tím budeš chtít něco udělat, tak dej vědět. Díky.

ahoj, napiš mi:-)
- A ne a ne a ne! Proč taky?

Zaujal mne Váš inzerát a jelikož jsem free neměl bych problém po dohodě jezdit pravidelně.
- Kam? Na co? Proč? Dělat inseminátora?

Já vím, je to těžké, něco vymyslet. Ale jsou i tací, co to zvládnou. A já si s nimi pak nadšeně píšu (dokud nezjistím, že skrytá vada se projevuje - a nemusí být jen u dotyčného muže. I moje mouchy občas vzlétnou a začnou prudit).

Nicméně někdy, občas, uvažuju, jestli daní jedinci mají volební právo (a nebo proč jim ho nikdo nezabavil). Ale záhadně mi ubývá slizovzkazů, po kterých se můj rozmnožovací orgán (ta vstupní část) stáhl do prepubertálních rozměrů. Buď píšu moc dlouhé inzeráty, nebo jsem profláklá.

Jestli chcete - máte čas to tam zkusit. Podle textu inzerátu si mě snadno najdete - a hurá do odepisování, bude tam pár dnů ještě viset.

Žádné komentáře:

Okomentovat