pondělí 11. srpna 2014

Uvolnění a noční hovory

Po tom hrozném zápřahu, období změn, zklamání, přichází konečně nějaké to uvolnění.

A tím pádem konečně nějaké ty články, přátelé!
Už jsem spala, že se opět vídám s Romantikem. A mám z toho hroznou radost. Jednak mi ten člověk vyhovuje v posteli (jinak bych se s ním asi nevídala), ale po tom, co jsem do něj byla po našem seznámení se zoufale zamilovaná, pak se odmilovala a oba jsme došli ke zjištění, že bychom se mohli zase začít vídat, tak došlo ke krásné změně toho, jak to vypadá.

Teda některé věci se nemění - já se pořád čančám, jako by to mělo být první rande. I když jsem k němu teď nedávno jela rovnou z práce, tak jsem se stavila v MAC (ano, vím, je to fuj fuj, protože testují na zvířátkách) a nechala se nalíčit. Protože pro něj mě prostě baví být krásná.

Ale už neřešením to, jestli mu náhodou nějak nevhodně neprojevím city - vím, že není pitomec a doufám, že je mu jasné, že ho mám opravdu ráda. Můžu se u něj dokonce přhlasit na Amatéry a bavit ho tím, co mi tam chodí za hlody. Ani on mi občas nevěří, že mi něco takového může přijít. A nebo mi kouká přes rameno, když projíždím nemravná auditka na Nyxu. A diskutujeme o tom, co se nám líbí nebo ne.

Celkově - ten vztah je otevřenější, než byl. Baví mě - to, co mezi námi je a baví mě on.

Hlavně proto, že mi dává možnost na věci nahlídnout i z jiného pohledu - Romantik je dost specifická osobnost. Stejně jako všichni v mém okolí. 

A nevím, s kým jiným bych teď mohla zažít situaci, kdy po pekelně dobrém sexu budeme stát v kuchyni u hrnce s večeří, lžíci v ruce a jen vdechovat to, co on předtím uvařil. 

Romantik má ovšem pravdu v tom, že tohle bych měla zažívat s partnerem - jenže žádné takové zvířátko v mém okolí není. V LUSH sice občas balím nějakého toho zákazníka, ale: ono moc můžu, co by tam nešlo pro dárek přítelkyni/manželce se tam moc neobjevuje. Ale nevzdávám se! ;) 

A teď dobrou, přátelé ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat