neděle 10. srpna 2014

Jako jo, měla bych jít spát...

... protože za pět a půl hodny vstávám a mám za sebou dvacet dní, kdy jsem byla v práci - bez dne volna. A měla bych zítra vypadat alespoň trochu jako člověk a ne jako zombie.

Jenže: Romantik mi nedávno vytkl, že nepíšu. A když vůči tomu protestuje i on, tak bych s tím měla něco udělat (a ano, po dlouhé době mám psavou).
Tož: co je nového?

Už skoro měsíc dělám v LUSH (a k tomu dojíždím svou práci v Áčkách, kdy zaučuju kolegu na své místo. Což je strašně vtipné z několika důvodů - což ale bude na samostatný článek. Který hlavně zveřejním až budu mít v ruce zápočťák).

Velice slabě komunikuji s Rogerem. A ano, jsem nasraná. Na něj. Šíleně. Jsem v opravdovém pokušení ho tu prostě jmenovat - ačkoliv Vy víte, že to prostě nedělám. Jen kvůli tomu, abych před ním varovala další ženy. Mně zadělal na spoustu problémů - a co hůř, zatáhl do toho moji rodinu. Nevidím v tom vlastně morální problém - on o mně ve svém okolí také mluví a není to zrovna nic pozitivního.

Bystrému čtenář taky zcela jistě došel onen nenápadný náznak z úvodu - vídám se znovu s Romantikem. Stalo se to tak nějak náhodou - viděli jsme se cca půl roku po tom, co to mezi nám skončilo, pak čajovna, pak nějaké ty noční telefonáty, kdy jsem byla vyřízená z Rogera a on si mne poslechl... A pak chvíle, kdy se na mě Roger vykašlal. A Romantik tu byl.
Tím, že je vyřešená ta stránka "já zamilovaná" (prostě je to pryč a vím, že spolu bychom existovat nemohli, tedy v pojetí "pár") se mezi námi vytvořil takový dost zvláštně otevřený vztah. On ví, že já mám poměr s jinými (po Rogerovském období "jednou týdně nebo obtýden se mi zase povedlo nastolit mou oblíbenou frekvenci "denně" - teda když nemám takovej blázinec v práci jako teď), já vím, že se v jeho životě nevyskytuji jenom já. A je to tak správně.
Protože i přes to - já mám zase svoje útočiště, kde jsem v bezpečí. Kde se můžu schoulit do náruče a být prostě sama sebou. Můžu mu vyprávět o svých snech (a on si je pamatuje). A vaří mi!

Takže - snad omluvíte to, že jsem se nějakou dobu neozvala. Ale mám za sebou dvacet dní, během kterých jsem zvládla odpracovat přes 180 hodin. A bude snad zase dobře.
Jdu se ještě podívat na ten článek o mém prvním dni v LUSH.

Žádné komentáře:

Okomentovat