úterý 21. října 2014

Já bych ráda taxi, prosím...

... aneb jak to vypadá, když si ve všední den, kolem poledne, zjistíte, že potřebujete převést pár tašek zboží na Vinohrady.
Nebo by se taky dalo říct - můj zážitek o zmizení v časoprostoru.
Nedávno jsem já a Ptáče převážely nějaké věci od nás na eshop. Teda - chtěly jsme převézt, abych byla přesná.
Takže já jsem vyrazila do skladu, nataškovala, co bylo třeba, počkala, až moje milovaná šéfová skončí na školení požární ochrany a pak jsem co? No zavolala taxíka, protože se mi nepovedlo se s nikým "normálním" domluvit, navíc taxi nám firma, v tomhle případě, proplácí.
Volala jsem svou obvyklou taxislužbu - se kterou jsem normálně nadmíru spokojena. Že bych ráda kombík a naleznou nás ve třetím podzemním parkovišti. Ani jedno by neměl být problém, do dvaceti minut je vozidlo u Vás.
Hm.

Upadly jsme s Ptáčetem do veselého hovoru - když nás vyrušilo zvonění. A, taxík, myslela jsem si naivně. Hodně naivně. Operátorka volala s tím, že bohužel nemá v okolí žádného kombíka, tak jestli by bylo možno poslat normální vozidlo. Inu, zhodnotila jsem množství tašek, usoudila jsem, že každá na sebe můžeme jednu nebo dvě položit a odkývala to.
Prý patnáct minut.

Po dvaceti už jsem začala být - zatím jen lehce nervózní a jala se zjišťovat, kde se to jako sakra seklo.
Prý nikde nemají jediný vůz, ale posílá to požadavkem někomu z "vyšší třídy" (jasně - jezdím tím nejlevnějším, co jde), ale že to bude za normální cenu a je tam do pěti minut.

Po dalších deseti minutách jsem se prostě už nasrala, zjistila si číslo na Tick Tack taxi a chtěla vozidlo od nich. A tu jsem narazila!

"Dobrý den, tady ta a ta, stojím ve třetím podzemním parkovišti Palladia, mám třináct tašek zboží a ráda bych odvoz na Vinohrady, bylo by to možné?"
Operátor: "Ano, jistě, vozidlo je za pět minut u bočního vchodu Palladia."
Já: "Tak opakuji, mám TŘINÁCT TAŠEK zboží a jsem ve třetím podzemním pakrovišti, parkovací kartu mám, takže potřebuji, aby Váš řidič zajel až sem."
O: "Ale to nejde."
J: "Proč?"
O: "Protože Palladium podzemní parkoviště nemá."
Já (s pokročilým tikem v oku): "A můžete mi říct, kde teda teď stojím?"
O: "Tak vydržte."
Tralala, tralala, dementní hudba, sděluji Ptáčeti, prozatimní výsledek komunikace.
O: "Slyšíme se? Tak jsem se tu radil s kolegy, ale Palladium podzemní parkoviště nemá."
J: "Tak se podívejte třeba na stránky Palladia, ale Palladium podzemní parkoviště má, protože bez toho by jaksi takhle velké nákupní středisko v centru Prahy nemohlo moc fungovat."
O: "Tak moment, ano, jsem na stránkách, kde to tady najdu?"
Já, na hraně toho se silou vůle teleportovat a toho kokota umlátit: "To nevím, jsem ve skladu, telefon mám u ucha, takže Vás nemohu navigovat po stránkách, ale věřím, že to tam najdete."
O: "Ne, nic takového tu není."
J: "Takže mi chcete říct, že stojím prostě nikde? A že sklad, co tu je, prostě... Neexistuje?"
O: "Ano."
J: "Takže zákazník sem zajet a zaparkovat může, aby nakoupil, jakejkoliv Eman s autem taky, ale Vy ne, protože prostě to parkoviště není?"
O: "Ano."

Chvilku jsem dýchala, pak jsem operátora poprosila o jméno, které zadrmolil tak, že jsem ho ani nestihla a zavěsila jsem.

V ten okamžik mi volal řidič první taxislužby, že je na Revoluční a jestli se na to parkoviště vjíždí z ní, nebo jsme někde jinde. Toho jsme s Ptáčetem navedly, pomohl nám naložit a vesele jsme odjely k eshopu (já si se řidičem během jízdy potykala, probrali jsme motorky a sex, docela fajn jízda), ještě nám pomohl vyložit, takže tak nějak zachránil dojem z mojí oblíbené firmy.

Na FB Tick Tack Taxi jsem psala - a bez reakce. Takže za mě? Nebrat.
Vůbec celá ta korporace je taková divná.
Někdy Vám třeba povím o tom, jak jsem dvě hodiny seděla v jejich autobuse (OK, náhradní spoj) na počůrané sedačce a pak se v podstatě nedočkala ani omluvy).

Hezký den, přátelé!

Žádné komentáře:

Okomentovat