neděle 5. října 2014

Vánoce přicházejí...

... že mi hrabe? Ale tak jako jo, maličko. V posledních několika měsících jsem bojovala s decentní depkou. Ale - vypadá to, že se mi z toho povedlo vykřesat. A jak to souvisí s Vánocema? Hodně a vůbec.Protože v práci už máme limitované edice na Helloween a Vánoce. A jsou nádherné!
Minimálně pro nás - protože najednou máme něco nového. 

Jasně, bylo s tím spojeno pár komplikací. Třeba to, že nám zboží přivezli... No, necelých 24 hodin před tím, než jsme ho měli ukazovat na prodejně. Přebrat, vystavit - a na to poslední jsme měli jen hodinu, protože jsme to musely (ano, tvrdé y, protože jsme tam jenom ženské) vystavit po zavíračce a před tím, než se uzamkne Palladium.

Ale - jsme tam samé superženy, takže jsme to daly.

A já tak mohla pobíhat v práci, čichat k novým mýdlům (pokud budete mít cestu kolem, tak se stavte, Yog Nog je prostě boží! Stejně tak jako Hot Toddy a So White, ale o tom zase někdy v nějakém kosmetickém článku) a vnímat to, že se celková vůně našeho krámku změnila. Takže já i některé mé kolegyně poskakujeme po práci radostí, že je něco nového - a upřímně: jsme z toho na větvi trochu víc, než naši zákazníci. 
Jistě, určité naštvání nad tím, že už se objevují někde Vánoce, docela chápu - sama nejsem o moc jiná. Vždyť je začátek října! 

A celé je to takové přízračné, související s mým životem. Vždycky se v něm objeví něco nového - a ačkoliv to na první pohled vypadá stále stejně a většina věcí uvnitř zůstala jaká byla, tak přeci jen - je tam něco nového. Pro člověka, který k nám, ke mně, přijde jen jednou za čas, ale pro ty, co má jsou v našem obchodě, v mém životě, skoro denně - je to změna, kterou poznají na první pohled, první přičichnutí. 

Žádné komentáře:

Okomentovat