středa 17. července 2013

Zázvor, med a citron

Teda přátelé, povím Vám, že být v tomhle počasí nemocná je fakt na prd.

Nevím, jak se mi to povedlo, ale záhadně jsem si vyrobila super zánět, takže skoro necítím vůně (což je v některých situacích plus), ale ani chutě (což je pěkně na prd, protože jsem včera při návštěvě kamaráda, kterému jsem vracela přepravku, měla dva skvělé zákusky od Hájka... A moc jsem z nich neměla).
Ale co je horší, potím se jako závodní kůň (původně jsem chtěla napsat, že se potím jako prase - ale to jsem, na rozdíl od toho koně - zapocené neviděla). Je fakt, že kdybych si teď měla někam "zaběhnout", tak na konci dorazí něco, co bude funět jak sentinel a vypadat, že to právě vylezlo ze sprchy.

Po tom, co jsem měla včera v práci co dělat se udržet na židli a dnešní noci, kdy jsem se střídavě potila a klepala kosu (obojí bylo pro Leu strašně zábavné, takže teď vyčerpaně leží na patře, pospává a čeká, co jí vymyslím za zábavu), jsem se rozhodla udělat si jeden den volna a trochu se vykurýrovat.

Tudíž krom chemie (vítej paralene a asi další miliardo různých pomocných látek), jsem se rozhodla vsadit na klasiku. A tou je právě čaj s medem, zázvorem a citronem.
Situaci mi trochu komplikuje, že mi Bráška nějak nevrátil rychlovarnou konvici. Co můžu chtít, od výstavy uplynulo teprve čtvrt roku (až potkám někde v Praze nějakou za rozumné peníze, tak si jí sem odtáhnu, protože už mě nebaví si vařit vodu v hrnci).
Tudíž tu přede mnou stojí hrnek s koncentrací vitaminu C a zázvoru, který by porazil normálního člověka. Ale nezapomínejme - já jsem žena.

Nevím, co pomůže víc, jestli chemka, babský recept ,obklady ze psa a kočky (živých) a nebo den, kdy budu moc vypnout a nemyslet na to, že se po mně jedna persona u nás v práci začala docela solidně vozit. Ale když ho to baví... Každopádně až se trochu prospím, tak se tu třeba ještě něco objeví.

Co vlastně používáte při nemocech Vy? Věříte farmaceutickému průmyslu, babským radám, nebo na nemoc prostě berete tašku a jdete do práce?

2 komentáře:

  1. Na zánět průdušek a horních cest dýchacích raději antibiotika. Nebo si dej polské kuřecí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zázvor je při nachlazení skvělá věc, a navíc skvěle chutná

    OdpovědětVymazat