středa 17. července 2013

Zrzi zrzi, co Tě mrzí?

Já vím, že jeden člověk, který čte tento blog asi nebude zcela nadšen, ale... Je ze mě zrzka.


Za poslední dva měsíce už mi na hlavě vyrostlo něco, co by se dalo označit za vlasy. A jak jsem tu již psala v minulosti, ta zrz mě prostě lákala.
Mám ale v živé paměti, jak jsem se na zrz barvila naposled. Bylo to na odbarvené vlasy a... No, byla z toho taková zajímavá blond s nádechem nevím do čeho.

Takže jsem tuhle barvu odsunula na "až někdy nebudu vědět, co roupama a bude mi tak trochu jedno, jak to dopadne, tak to zase zkusím". Navíc, jak víte, jsem vlasy oholila.

Nicméně to, že ze mě byla pleška, mi rozhodně nezabránilo v tom sledovat vývoj a novinky na trhu s barvami na vlasy. Takže mi rozhodně neunikly nové odstíny od Garnieru.
Jo, říkala jsem si, proč se v mém okolí najednou objevilo toliko rusovlasých žen. Jistě, může to být shoda náhod, ale...

Novinka slibovala - hlavně podle referencí žen, které ji už zkusily, protože nemá smysl se spoléhat na to, co najdete na oficiálních stránkách výrobce - přirozeně vypadající zrz.

Fotografie z Facebooku Garnieru - foťák v mobilu
krapet zlobí, takže holt takhle.

Nu a jelikož se objevila příznivá konstelace hvězd, tak jednoho krásného dne putovala do košíku "zlatá střední cesta". Tmavá je moc tmavá a světlá... Světlá. Nečekaně. 

Co se barvení týče, je to chemie jako vždycky, i když - oproti předchozím zkušenostem nějak extrémně nesmrdí (ale to neberte tak vážně, asi se mi povedlo si uhnat zánět horních cest dýchacích, takže moc necítím), dobře se nanáší (ačkoliv já nezažila barvu, se kterou bych s nanášením měla problém) a kupodivu se i dobře dostává z kůže (živě si pamatuju, že když jsem se barvila na černomodrou, chodila jsem pak ještě několik dní po barvení s velice výraznou mapou od barvy na obličeji. Ne, nepomáhalo nic. Nanést krém, aby se barva nedostala do styku s pokožkou, sundat vodičkami na čištění obličeje, odlakovačem... Jediné, co jakž takž fungovalo, bylo velice důkladně zkontrolovat kontury ihned po napatlání vlasů, odstranit "přetahy", po pěti minutách to zkontrolovat znova (to, co jste přehlédli, se totiž mezitím vybarvilo) a to, na co jste přišli při vymývání... Na to fungovalo Savo na koupelny (jo, myslím to vážně. A ne, nesežral mi to obličej). 

A co mám teď na hlavě? Stále svého "ježka", ale v docela sympatické rezaté barvě. Jo, líbí se mi to a docela ráda bych u tohodle odstínu chviličku zůstala (jak dlouho mi to asi tak vydrží?).

Nicméně asi budu muset na nyxu přestat sledovat auditko o holohlavých slečnách. Ona ta holá lebka má něco do sebe...

Žádné komentáře:

Okomentovat