pondělí 19. srpna 2013

Amatéři III.

Přátelé, stále jsem na Amatérech, a jelikož mi už dorazilo i pár dotazů "jestli je to fakt tak katastrofální", tak jsem se rozhodla, že Vám předvedu, že jo, je.

Upozorňuju - tohle není text pod 18 let.


Abych Vás uvedla do podmínek, zveřejnila jsem tenhle inzerát:


"Už jsem tu jednou hledala, našla, přišla o to, tak to zkouším znova (pozn.: ano, je řeč o Romantikovi). Hledám tedy chlapa, se kterým zajdu třeba do čajovny a když to klapne a bude tam ta chemie, tak mu složím hlavu do klína a bude mi stačit, že mě hladí ve vlasech (hurá, už můžu zase napsat ve vlasech, ono "klouzat mi dlaní po pleši" by asi neznělo nejpřitažlivěji). 
Nechci tu zase číst vzkazy "chci Tě omrdat", koukat na fotky penisů a okusovat tu s děsem v očích Pravidla pravopisu. Nejdu do sexu na prvním rande (haháááá), nehodlám nic slibovat a jak se na mě začne tlačit, stávám se i agresivní (velice).
Požadavky jsou "jednoduché" - chlap mi musí vonět, musí být inteligentní a gentleman. Ideálně "ten, co má málo času a tak nemá partnerku". Nechci zadaného muže, neb nebudu dělat druhé housle a poslouchat, proč Vám to neklape. Jo, možná chci dost, ale proč se spokojit s málem?"

A tady tady máme "komentovaný výběr" - i s chybama:


"Aloha, co psát nesmysly tak je lepší když se nejdřív jukneš na mou galerku a když ti budu sympatický tak se ozvy ;-) P.S. odlož pomocníka a napiš mě... smích, spontánost, vášeň, experimenty,sprostá slova, zkrátka pořádné mrdání a mnoho dalšího...auto a spoty času mám taky...tak proč spolu nerozjet pořádnou jízdu se vším :-)"

Dotyčného jsem se ptala, jakýmpak orgánem četl můj inzerát - vyslovila jsem zároveň podezření na to, že rozhodně nezapojil oči a už vůbec ne mozek. 

"Ahoj co hezký sex s pohledným tmavovlasým modrokým vyholeným?Jak by si mala zajem se sejit pripajam kontakt 7xxxxxxxx a foto popripade mužem vic vymeniť.Budem se těšit aspon na odpoveď.J"

I tohoto pána jsem se musela zeptat, čímpak četl můj inzerát. Polkla jsem otázku, co sakra znamená ta první věta a čím asi tak uvažoval, když dospěl k názoru, že nutně potřebuju vědět, že je vyholený? Nehledě na to, že jsem v určitém pokušení mu tak někdy ve dvě v noci zavolat. Jen tak, pro tu srandu.


Pak tu máme človíčka, který čeká, že mám mezi stehny "broskvyčku". Tuším, že letos raději zůstanu u nektarinek. Další, co moc ráda zajde do čajovny. Ale jen pokud mám vlasy na prsa - po zjištění situace "se teda nemáme o čem bavit!". Fíí. 

"... jsi moc atraktivní a sexy žena..." - áá, pán má doma křišťálovou kouli, která mu přenáší můj vzhled (ano, fotku jsem stále nenahrála). 

Záhadně přezáhadně se mi vynořilo několik studentů VŠ. V Praze studujou. Byt tu nemaj/bydlej doma u rodičů. Ale jako kdybych chtěla, tak můžeme zajít do čajovny (tuším, že bych měla štěstí, kdybych platila jenom za sebe) a pak ke mně.
Budu zlá, když řeknu, že od chlapa chci trochu víc? Nehledě na to, že má zkušenost mi velí, že věk nižší než můj současný bývá spíše než zárukou kvality zárukou "včelka style" (=píchne a chcípne). A ne, mému sebevědomí nepřidává to, že mě oslovujou anžto tu zkušenější, starší.

"...mám složité zaměstnání a ve volnu děti..." a vídat se budeme kdy? Psala jsem "málo času" a ne "přiběhnu ještě s posranou plínkou a budu neustále koukat na hodinky". Abych nepřivedla někoho na špatnou myšlenku - cením si mužů, co se starají o rodinu. Ale nemusím se toho zúčastnit. 

"...miluju dlouhé lízání a u toho prstění..." dobře, dobře, tohle je sice hezký, ale nemusí to bejt první informace, kterou se o chlapovi dovím.

"...na pár pif bych zašel..." Snažíme se být vtipní?


A teď mě omluvte, jdu řešit klučinu, co je mu dvacet a je to "bývalí boxer". 

Mimochodem - dala jsem si inzerát ještě jeden. Čekám zástupy úchylů - protože je "trochu" divočejší.

2 komentáře:

  1. Děkuju za tvoje postřehy. Ač to není vždy zábavné téma, čtu tě ráda. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Amatéři jsou fajn stránka pro pobavení se nad lidskou stupiditou, nepopíraje, že občas se lze na něco i podívati. Ale stupidita převažuje. Když je smutný den, člověčině se do ničeho nechce, není lepší "zábavy", než pročítat si seznamku "On hledá Ji" (ano ano, je v tom špetka pohrdavosti a užívání si cizího neštěstí).
    Když se člověk nadnese nad jistou "etiku", může se pak bavit klidně celou noc. :) A vyjde to levněji než flaška tuzemáku. :)
    Panda

    OdpovědětVymazat