čtvrtek 14. listopadu 2013

Amatéři IV

A máme tu další pokračování našeho oblíbeného (a nespíš i nekonečného) seriálu.

Stále jsem nad amatéry nezlomila hůl. Sem tam se tam dá potkat někdo... Normální? Ne, to bych asi přeháněla, ale rozhodně zajímavý. Ale sem tam... Opravdu sedím, koukám, nevěřím.

Tentokráte jsem přímo do inzerátu naspala, že smolím blog. A tudíž se pisatelům může nakrásně stát, že se stanou inspirací na další článek. Několik z pánu mi řeklo, že blog nemůže najít. A přitom stačí použít trochu důvtipu.
Nejvíc mě pobavil jeden "IT odborník", kterému jsem tedy napsala klíčová slova, podle kterých jde blog najít v podstatě snadno.
On: "A co s tím mám jako dělat."
Já: "No nevím, co třeba... Zkusit vyhledávač?"
Dost mi to připomíná onen vtip "když vidím, jakej já jsem inženýr, tak se bojím chodit k doktorovi". Nicméně teď už k tomu "the best of" za měsíc říjen a listopad. Hlavně toho posledního (a ano, je jich nějak málo, příště Vám holt budu muset dělat printscreeny z konverzací).

"Věř, že bych Ti nedal pokoj až do rána." - to mi Kora, když sežere něco echt blbýho, taky nedá. Ale že by mě to vzrušovalo?

"...mate krasnucke prirodzene krasne od prirody prekrasne telicko" - Krásný. Ale: přirozený? Já? Fakt? (ne, stále jsem neumístila svoje fotky, ale byla jsem chvíli na chatu se zaplou webkou. Oblečená!).

"Ahoj, ukaž prsa." - tohle bylo ještě před webkou. Jen tak. Zničeho nic. Na odpověď - "až dokážeš, že máš mozek" už mi ale žádné reakce nepřišla. Zvláštní.

"ahoj mladik mazlik rrr" - he? Nerozumím řeči Tvého kmene?

"Ahoj. Tak predem. Jsem zenaty. Prvni Tvou podminku nespnuji... ....budu rad za Tvou odpoved s fotkou." Když napíšu, že hledám svobodnýho, nemá to asi nějakej důvod? Stejně tak jako nemám důvod každýmu na potkání poslat svou podobenku.

A tohodle máte i s obrázkem - jinak byste mi totiž zcela jistě nevěřili.


Žádné komentáře:

Okomentovat