pondělí 3. června 2013

Knifest

Jak jste si asi všimli, přátelé, mám trochu něco společného s Knifestem. Letos se nám to pomalu začíná blížit a já začínám pomalu připravovat.

Kupodivu zatím nemám seznam - jo, asi už víte, že jsem posedlá jejich tvořením. Kdykoliv kamkoliv jedu, dělám si klidně i několik dní dopředu seznam toho, co budu potřebovat. Do Masečína ale nejedu poprvé a za minulé ročníky jsem zjistila, že co nemám, nepotřebuju. Důležité jsou akorát čisté kalhotky, nabíječka na mobil. Zbytek se dá zařídit.
Včetně žrádla pro Korynu (no, ona je spíš s to si ho obstarat sama. Loni se jí povedlo hned po příjezdu zaútočit na sekanou v autě lidí, co tam dělají stánek s občerstevním. Inu - když si to auto nezavírají?). A asi stejně jako loni a předloni na sobě budu mít celou dobu v podstatě ty stejný hadry. Neb u vstupu, který budu okupovat, se "maličko" práší (jo, doufám, že nebude chcát jako doteď). A já jsem během třetího, maximálně pátého auta taková... Skoro jednobarevná. Ale rozhodně špinavá jako čuně. Něco na přikrytí by se vyskytlo, páni pořadatelé mi rozhodně dají i najíst - co by dělali, kdyby jim výběrčí vstupného na vstupu zdechla hlady? Hm?


Stejně jako loni si kvůli Knifestu beru dovolenou. Zrovna dneska jsem - pro jistotu - poslala maily na všechny světové strany. Ono se totiž, díky měnící se politické situaci u nás v kanclu, můžu nakrásně stát, že tam najednou budu sama. A tím pádem bych na tu dovolenou jet co? No nemohla.
Nicméně v případě, kdy mi dnes dovolenou schválili všichni moji možní vedoucí, mohu mlčet. Nezmiňovat se o té dovolené - protože u nás se na takové věci zapomíná. A pak prostě odjet.
Do dnešního dne nemám služební telefon. Jsem ve firmě skoro dva roky (fuj tajbl, to to letí) a neustále něco obvolávám. Ale moje firma nikdy nepovažovala za důležité mi ten služební telefon dát. Teda je možné, že mi ho dát chtěli, zvláště v situaci, kdy jsem na to na lakovně byla sama a tím pádem jsem neustále někde pobíhala a nebyla jsem k zastižení, ale kdykoliv se tahle tendence objevila, tak jsem prostě jen mlčela. Ono se stačí nepřipomínat a u nás všechno nějak utichne. A díky tomu, že nemám služebák, tak mě nic na světě nemůže přinutit vzít svůj soukromý telefon.
Přece není moje starost zajišťovat chod lakovny. Nemám to v popisu práce. A nebudeme si nic nalhávat, nejsem za to ani placená.

Jo, kdo mě zná ví, že nejsem taková bestie. Provedu všechna opatření, aby to tam mohlo fungovat i beze mě - pokud tedy opravdu nastane ta situace, že se tam ocitnu sama. Nechám navést klukům dost práce, nechám jim klíče od skladu (a budu se modlit, aby v něm něco zůstalo, až se vrátím), domluvím se s dodavatelem materiálu, že mu po návratu z dovolené zavolám, co potřebuju a hned mi to dovezou... Ale proč své vedení taky trochu nenechat vycukat?

Víte, já se na ten Knifest strašně těším.
A tak nějak doufám, že mě tam večer v debatním kroužku někdo obejme a já mu po celodením "Dobrý den přeji, tak kolikrát to bude?" budu moci slintajíce usnout na rameni (pánů je tam dost, takže se můžou střídat).

Jo - a abych nezapomenula: bude taky jedna soutěž, kterou jsem podnítila já.

Jste zvědaví?

1 komentář:

  1. Nezbývá, než držet palečky, aby dovolená vyšla.
    "Důležité jsou akorát čisté kalhotky" - zvyk nosit u sebe pánskou obdobu mám od mládí. Situací, kdy se rezerva šikne, je dost.

    OdpovědětVymazat