středa 22. května 2013

Amatéři

Přátelé, ne, že bych na Vás zapomenula, ale nějak se v poslední době nedostávám k psaní. V práci mám stále zablokovaného bloggera a nějak mi to trochu znemožňuje si v klidu nadatlit příspěvek v mezerách mezi prací a pak ho v klidu zveřejnit.  

Asi bych Vás mohla informovat o tom, co se v poslední době děje/událo.  

(Malé upozornění, v následujících řádcích jsem trošku upřímná, tak aby to ty jemnější duše z Vás nepoložilo. Kdyžtak jsem Vás varovala.)

Jedna z nejšílenějších a popravdě i nejbolavějších věcí je, že mě opustil Romantik. Vlastně ani nechápu, proč k tomu došlo, nebo jestli jsme se neopustili navzájem, ale mělo k tomu nejspíše dojít. Jen to bolí. A nebo možná ani to ne a je tam prostě prázdno a nic.

Na bytě se stále víc a víc přesvědčuji o tom, že „slečna domácí“ je pozice strašně na prd a že se do spolubydlení, které by bylo na mě, znovu jen tak nepustím. Neb nájemné mi platí pozdě (velice pozdě), užívám si techno/rap/cosi večery (a kdo ví, jakej mám hudební vkus, tuší, že to není nic, co by mne povznášelo na duši) a do kuchyně se raději neopovažuji vstoupit. Mám pud sebezáchovy. K tomu si přidejte, že nám vesele zatéká sprchový kout, takže na zdi vesele pěstujeme penicilinové kultury a už máte obraz pomalu kompletní.

K tomu ještě nějaké problémy s tátou... Chce se mi zalézt někam a jen tak se nevynořit.
I kvůli tomu jsem oprášila svůj profil na amateri.cz  – když budete chvilku hledat, tak mám dojem, že podle infa mě najdete. A ne, nemám fotku. 

Nicméně jsem při návratu od táty – psychicky tak nějak zdevastovaná a bez vidiny toho, že bych se mohla schovat ke „svému“ Romantikovi do náruče a v klidu tam usnout – měla chuť na maso. Nu ano, myslím tím živou osobu pro jednorázové použití. Bez otázek, beze všeho. Zapomenout a vypnout. A kde jinde něco takového hledat, než na Amatérech? Cesta vlakem je dlouhá a času dost.

Inzerát jsem pojala tak, aby to v tom debil hned nepoznal, ale člověk, který měl alespoň o pár mozkových buněk víc to tam najít musel.  Aby bylo jasno – dala jsem požadavek na inteligentní konverzaci. Přeci jen ani v tomhle stavu jsem nebyla smrt – rozhodně jsem nebrala vše. Chtěla jsem chlapa, který by mě alespoň trochu zaujal. Měla jsem jen jeden pokus na noční setkání – a když už se jedná o „maso“, tak to musí být takový jedinec, ze kterého se mi podlomí kolena – ale má nějakou skrytou vadu. Manželku na dovolené, je workholik, nesnáší zvířata nebo cokoliv. Je to trochu ještě komplikované tím, že i když mi chlap „sedí“ a dobře se s ním bavím – tak mi k tomu musí vonět. Jo, i když se jedná o „maso“.  

A přicházely odpovědi.  

Asi nikdy nepochopím, co muže vede k tomu mi jako první poslat fotku penisu. Zvláště, když v textu inzerátu mám, že je nechci. Víte, pánové, ačkoliv to bude znít trochu (hodně) hrubě, ony jsou si tak trochu podobné. A pokud to není intimní fotka někoho, kdo mě opravdu bere (partnera, stálého milence), tak mě to nemá ani šanci vzrušit. Jistě je na jednu stranu fajn vědět, do čeho ženská jde – ale v případě „masa“ se (ale až po tom, co se na to sama zeptám!) spokojím s odpovědí v metrickém systému.  

A další výběr – upozorňuji, chtěla jsem inteligentní konverzaci.  

„Ahoj, jak se vede?“ – A co Ti na to asi tak mám napsat? Dobře/špatně. Super navázání rozhovoru.  
„Chtěl bych Tě poznat.“ – Jinak bys asi nepsal?
„Kočičko, co si takhle dát sexík?“ – To se chlapovi samy nezlámou prsty, když tohle píše???  
„Chtěl bych Tě zm**at....“ (s následným popisem) – Když to čtu, tak je ze mě panna. Ne, nevzrušuje mě to.
„Jsi krásná.“ – Ne, určitě nejedeš na CTRL+C a CTRL+V – když tam nemám fotku.  
„Ahojky.“ – No nazdar.  
„Ahoj, seznámíme se?“ – Vím já?  
„… jsem slušný, čistotný, vychovaný a 100% zdravý…“ – Počkat! Já hledám milence, nekupuju štěně!  
„Ahoj, jsem Petr.“ – To je pěkný, ale co s tím?    

Jistě chápete, že tohle jsou věty, na které ani nereaguji. Proč bych měla?  

Možná doufám, že tam najdu zase nějakého Romantika. Je to naivní a bláznivé.  Nevím, proč tolika lidem dělá problém pochopit, že se chci čas od času stulit do náruče. Že bych to měla zvládat všechno sama? To je sice pěkný, ale já se prostě tulit chci. Konec diskuze, mám na to nárok. A mám nárok si hledat někoho, kdo mě nechá se tulit.  

3 komentáře:

  1. Ahoj, jsem maso. Vejdu do tebe a zítra v poklidu odejdu. :-)

    Petr
    (K.V.)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsem sice maso čerstvé, jsem dokonce i dost zkažený, přesto se mnou úraz nehrozí ;-)

    Petr

    OdpovědětVymazat