neděle 12. května 2013

Zarůstám vousem...

... teda co blbnu, spíš vlasem.

V pravém horním rohu můžete sledovat, jak se postupně "zavlasuju". Pomaloučku, polehoučku (a jestli Vám to nedá, tak prozkoumejte i horní ret, svých jemných chloupků, které by snad pod blíže nespecifikovatelným lomem světla mohly působit jako knírek, se v pravidelných intervalech zbavuji).

Nicméně proces "nechám si narůst vlasy" je vždycky takový složitý a dosti nestálý. Pochopte, když mám chuť a náladu (tak jednou za týden, za dva), tak brouzdám po různých serverech a hledám fotky ne zcela obyčejných, všechních účesů, něco, kde bych mohla nabrat inspiraci, co bude dál. Většinou to skončí tak, že objevím něco absolutně bezkonkurenčního a padne vnitřní rozhodnutí toho dosáhnout.

Za dva týdny pak zase sedím, ležím a brouzdám. A najednou objevím překrásnou fotku například podholů a krátkého číra. Ne, nemyslím v tu chvíli na to, jestli s tím budu vypadat jako debil a že to, co třeba mám v tu chvíli na hlavě, tam pracně pěstuju několik měsíců. Kdepak. Prostě jdu, vezmu strojek a vžžžm. Pak několik cvaknutí nůžkami a voilá.
Jako debil tedy naštěstí většinou nevypadám. Většinou...

A jistě Vám nemusím říkat, že po nějaké době zase padne ten výrok "nechám to narůst". Asi se budu muset opět s někým vsadit - jako jsem se vsadila na střední s Ančou, že ta, která se nechá do maturáku ostříhat jako první, dává druhý flašku. Bylo to málo, ale v té době to stačilo.

Nechce se někdo z těch, co by ze mě chtěli mít dlouhovlásku, taky o něco vsadit? Hm?

A když už jsem byla u toho knírku - pánové, všímáte si u žen, jestli ho mají?

Kdysi jsem se o tomhle tématu bavila se svým spolubydlícím. Jeho slečna ho prostě měla. Nebyl vidět na sto metrů, ale na pět jste si ho už všimli.
Dostali jsme se k tomu tak, že mě potkal v koupelně ve fázi "zhyň chmíří". Zeptal se mě, jestli bych to jeho slečně nemohla nějak taktně naznačit.

Ujistila jsem ho, že by bylo mnohem jednodušší a bezpečnější, kdyby jí přivázal k posteli a depilační krém na ní napatlal, než po mně chtít, abych něco zkoušela "taktně naznačit".

Ano, přijdu si v poslední době trochu jako módní policie, nicméně jsem za poslední měsíc potkala cca deset žen, které mě donutily skoro zírat s němým úžasem. Adolf by záviděl. Musím se podívat, jestli neexistuje nějaké úchylka na takhle ozdobené ženy a jestli v poslední době nezažívá boom.

Žádné komentáře:

Okomentovat