středa 1. května 2013

Převod blogu pokračuje

A já jsem se nakonec rozhodla nepřevádět všechny články, ale jen ty, které za to alespoň trochu stojí.


Takže vezmeme ty čtené a ty, o kterých si myslím, že jsou prostě dobré.

Díky tomu se mi úspěšně množí štítky, ale: komu to vadí? K tomu si stále hraju s tou fotící nesmyslovinou.
A jsem teď na vážkách, jestli mě baví plešatá hlava (baví a strašně moc) a nebo jestli si zase nechám narůst vršek. Obojí má své pro a  proti.

A víte co, moji milí čtenáři? Zkuste se mi k tomu taky trochu vyjádřit, ano?

Mně momentálně Kora nadává, že bychom měly jít spát, takže se loučím a dobrou noc.

Jo a mimochodem: má Vás, na rozdíl ode mě, kdo dnes políbit pod rozkvetlou třešní?

2 komentáře:

  1. Holit, holit, holit!!!
    A ještě jednou(!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím je to tedy vyrovnané - nechat růst i holit..: Další názory? :)

      Vymazat