úterý 30. dubna 2013

Instakrám

Íša objevila Ameriku!
Dobře, chápu, že pro většinu lidu to je dosti známá aplikace, ale já se momentálně prohrabávám tím, co všechno to vlastně umí.

A jak jste si asi všimli, moji milovaní, že se na pravé straně objevila čtyři okýnka s obrázky. Takže si můžete prohlížet, co mě zaujalo natolik, že jsem vyprostila telefon z kapsy, odloučila se na chvilku od hudby a jala se nutit Samsunga ostřit. Přiznávám se rovnou, někdy ten krám nechce, takže různě natahuju ruku, po milimetřících se čočkou přibližuju, až objevím ten ideální moment... A jo, přijdu si u toho jako dement.
Stejně jako teď, když sedím v kanclu, před sebou klávesnici, počítač a stejně tu cvakám do mobilu, neb se mi nepovedlo zlomit IT, aby mi dali výjimku pro přístup na blogger.
Budu nejspíš muset zahájit válku spočívající v zasílaní miliónů nesmyslných požadavků, které vyžadují spoustu času.
Ono jim to jednou dojde.
Jinak velký dík patří mě včerejší návštěvě, která se mnou přežila nastavování gadgetu pro instagram.
Vztekala jsem se. Nadávala. Nakonec jsem to za asistence Terrynky a videonávodu odkudsi zvládla.
Takže hezký pokoukání...

Žádné komentáře:

Okomentovat