úterý 16. dubna 2013

Pracovní omezení

Může mi někdo říct, proč máme v práci zakázáno se přihlašovat do služeb blogspotu a bloggeru?


Jo, dobře, asi to bude mít něco společného s produktivitou práce, ale spočítal si někdo, kolikrát víc času mi zabere příspěvek datlit na mobilu? S mejma úhozama?

Vůbec, když jsem u tohodle tématu: nechtěli byste kratší pracovní dobu?

Kdyby mně někdo změřil průměrný  denní objem práce a řekl mi, že ve chvíli, kdy budu mít splněno, mužů jít domů, stal by se ze mne nejproduktivnější pracovník všech dob. Drobnou nevýhodu by to asi mělo pro oddělení, která s námi spolupracují, protože některé slečny (a i pánové) trochu nestíhají. A sem tam mají DD. Nevíte, co tato zkratka znamená? Nu přeci DebilDotaz.

Tudíž by se mi tyto DDčka množily v mailu. A ráno bych si musela vzít trochu víc léků na uklidnění, abych tu jako obvykle neřvala, že dělám s bandou neschopnejch dementů. Jo, je to ode mne ošklivé, že takto nazývám své drahé spolupracovníky, jenže ona je to pravda.

V naší firmě to totiž bohužel funguje dle hesla: nevíš co s tím? Pošli to dál! A tak mi na stole přistávají věci k řešení z hlavního skladu, servis adminu (jedno naše veselé oddělení) a co já s tím dělám? Použiji tu plešatou věc na krku, procvakám se jedním nebo dvěma systémy, najdu odpověď.

Nejhorší na tom je, už jsem tuhle svou dovednost vyzradila. Takže bych tu nakonec byla od rána do večera, řešila problémy ostatních... Vlastně zaplať Pánbůh osmihodinovou pracovní dobu!

Žádné komentáře:

Okomentovat