neděle 14. dubna 2013

Huh...

... jen tiše zírám na to, co všechno blogger, popř. blogspot umí. Teď třeba čubrním na to, že si mě zobrazuje spousta lidí ze severní Ameriky. Proč?



Nechcete mě snad donutit psát články v angličtině, že ne?

Jinak jsem se vrátila z Hellparty - byla jsem se podívat jen na skok. Pokud najdu odvahu a chuť, asi zveřejním nějaký obšírnější popis.
Tedy rozhodně až po tom, až zjistím, kam ten hajzl chlupatej narezlej (ano, moje milované Korynka) uložil silikonovej tunel do ucha. Já pevně doufám, že ho nesežrala. Ale na druhou stranu - je měkej, tak snad projde. No, kdyby mi někdo z Vás chtěl čirou náhodou udělat radost, tak buď tohletadyto a nebo todlencto (sakra to jsou slova, co ze mě po pár pivech padaj). Cokoliv v páru a ve velikosti 14 mm prosím (jo, když už jsem u toho, tak zase popojedu o milimetr, no).
Jo a vím, že prosím marně.

Takže při mém štěstí se v týdnu odhodlám, vyhrabu nějakou rezervu (odkud, pane Bože, odkud?) a půjdu si koupit sama. A to jsem měla v merku takovou krásnou (ne krásnou, přímo nádhernou) mističku na čaj.

Ale: neudělám nic.

Takže přeji dobrou noc, zítra budu objevovat další záhady a možnosti tohoto blogu. V nejhorším to omylem celé smažu.

Žádné komentáře:

Okomentovat