neděle 28. dubna 2013

Txt je zase mimo provoz...

... a já kráva jsem si ještě nepřevedla všechny texty sem. Takže mi zbývá co? No nejspíše modlení, aby to ještě jednou zprovoznili, neb výpadky se docela množí. Jde mi tak o jeden nebo dva texty, u kterých se určitě zase rozbrečím, ale...
... zároveň vím, že už je nikdy nenapíšu znova tak dobře, jako tehdy. Nebo dobře, napíšu je možná i líp, ale jde spíš o to, že už to nebude ono. A já se do toho možná zase nechci znova ponořit a hloubat se v tom. Jistě, jedno z řešení by bylo se na to prostě vybodnout a zapomenout, ale, přátelé, Vy odhazujete minulost a vzpomínky?

Protože zkušenosti, které jsme nabyli v minulosti, nás formují, ukazují nám směr a někdy se i z chyb z minulosti poučíme.

Třeba já - bývala jsem důvěřivá až naivní, dávala jsem do vztahů (do všech) spoustu ze sebe. Teď je ze mě v podstatě nedůvěřivá mrcha, která si všechno srovnává s minulými výpověďmi, tím, co ví a dělá z toho závěry.

Vím, že ideál by byl někde uprostřed, ale už jsem asi moc opatrná a bojím se znovu spálit, znovu si ublížit. A jelikož se tak bojím, tak když se objeví někdo, komu náhodou uvěřím, tak do toho skočím po hlavě a je z toho krásné zranění. A pomalu se točíme ve spirále hlouběji a hlouběji.

Přiznávám ale i to, že třeba Romantik mi dosti pomáhá věřit lidem. A je jeden z mála, komu věřím i já. Dokonce se objevil další muž, kterému možná časem věřit začnu. Kdo ví.

Nicméně přichází bouřkové období, jak to s ním máte Vy? Já bouřky miluju, vyčistí vzduch a už se těším na to, až bude opravu teplo, já si do okna položím deku, sednu si na parapet a budu se koukat, jak to práská do mistra Žižky...

2 komentáře:

  1. No, mám nějaké staré deníky, ale nedá se říct že bych se k nim nějak vracel. Jednak si to všechno stále pamatuju a je to prostě minulost...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já najít nějaký svůj starý deník, tak do něj mrknu. Třeba tam budou věci, na které jsem už pozapomenula...
      Ale ano, je to minulost...

      Vymazat